Ügyfélszolgálati (Customer Support Representative) munkatársat keresünk érdi központunkba


A Hyundai Automotive Group tagjaként a MOBIS Parts Europe N.V Magyarországi Fióktelepe Hyundai és Kia gépjárműalkatrész nagykereskedelmi tevékenységet lát el.

Érdi logisztikai központunkba az alábbi pozícióba keresünk munkatársat:

Ügyfélszolgálati munkatárs (Customer Support Representative)

Feladatok

  • Napi szintű és elsődleges kapcsolattartás a szerződött partnerekkel
  • Általános jellegű operatív ügyintézés, a Hyundai és Kia modellek országonkénti importőreivel
  • A készletekkel és rendelésekkel kapcsolatos információ biztosítása
  • Szállítási reklamációk kezelése
  • Társosztályokkal való kapcsolattartás

Elvárások

  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • MS Office magas szintű ismerete, magabiztos Excel és PowerPoint tudás
  • Ügyfélszolgálati tapasztalat, Ügyfélorientált attitűd

Előnyök

  • Román nyelvtudás szóban és írásban

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Bejárás támogatás
  • Kiemelkedő Cafeteria juttatás
  • Dinamikusan fejlődő nemzetközi vállalat
  • Modern munkakörnyezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős jogviszony

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • Pályakezdő/friss diplomás
  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!